Wat is dat toch met PB? Op de ene laptop gooi ik zonder problemen een andere xp en op de andere ben ik al ruim 24 uur bezig om hem operationeel te krijgen. Het zijn beide PB easynote's.
Boot menu ingesteld op eerst cd/dvdrom daarna HD. Installeren gaat goed,partitie verwijderd genoeg ruimte over.
staat alleen nog een kleine partitie open iets van bootman blablabla,kan ik die ook eventueel verwijderen?
Na het installeren van de xp, gaat de hell herstarten en dan is het einde oefening. geeft ie aan van schijffout, druk op een toets.
Even alles op een rijtje: + Je wilt dus XP opnieuw installeren en maakt hierbij gebruik bij van een officiciële XP installaltiecd. + Je maakt dus geen gebruik van een recoverypartitie of cd's? + De schijf mag helemaal leeg?
Zo, ja start dan op met de XPinstalltiecd en verwijder eerst Alle partities. Maak dan 1 of meerdere nieuwe aan naar gewenste grootte en selecteer c: om je besturingssysteem op te installeren.
Die bootman is de recovery. Of je maakt gebruik van de recovery via F11 (meen ik). Zie de jandleiding van die pc's.