| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Rozenberg
Nieuweling
Netherlands
44 berichten |
Geplaatst - 04 Nov 2009 : 20:32:46
|
Sinds kort kan ik een foto die in de telefoon zit,niet meer gebruiken als wallpaper.Maak ik een nieuwe foto dan krijg ik wel weer de optie gebruiken als: wallpaper. Bovendien kan ik geen foto's uit telefoon exporteren naar p.c. met behulp van LG Suite II. Met Picasa 3 gaat het al helemaal niet! Waar zou dit aan kunnen liggen? Groetjes, |
|
|
Rozenberg
Nieuweling
Netherlands
44 berichten |
Geplaatst - 27 Nov 2009 : 11:35:55
|
Hallo,heb ondertussen op het SW-forum een oplossing aangedragen gekregen, nl via een bluetoothdongel. Het had nogal wat voetjes in de aarde om het draaiend te krijgen,maar het is eergisteren eindelijk gelukt om de foto's uit de telefoon op de laptop te krijgen.Blijft nog het probleempje dat ik niet elke foto als achtergrond op de telefoon kan krijgen via opties. Maar ben al blij dat de foto's eruit zijn. Groetjes, |
 |
|
|
KSR
Moderator

Netherlands
16262 berichten |
Geplaatst - 27 Nov 2009 : 11:44:19
|
Bedankt voor de terugmelding. De foto's staan die in het geheugen van je telefoon, of op een sd kaartje? Als ik een foto kiest die op mijn kaart staat kan ik hem ook niet gebruiken als wallpaper, ik moet hem dan eerst kopieren naar mijn telefoon. |
Turn on tomorrow.
|
 |
|
|
Rozenberg
Nieuweling
Netherlands
44 berichten |
Geplaatst - 27 Nov 2009 : 19:20:47
|
Er zou een mini SDkaartje in moeten zitten (in de telefoon) maar krijg het vakje niet open. Laat maar lekker zirtten! Ga nog eens naar de Primafoon, zij weten er meer van, hoop ik. Kreeg trouwens ook de raad om de software van LG,de LG PC Suite II te verwijderen en opnieuw te installeren,misschien dat het dan weer goed werkt zonder het omslachtige gedoe met bluetooth!
Groetjes, |
 |
|
|
free_roelie
Methusalem

Netherlands
7122 berichten |
Geplaatst - 05 Dec 2009 : 13:47:31
|
quote: Oorspronkelijk geplaatst door Rozenberg
Er zou een mini SDkaartje in moeten zitten (in de telefoon) maar krijg het vakje niet open.
Groetjes,
Batterij eruit halen ,dan kun je bij het sd kaartje komen.
|
Greetz Free_Roelie "Elk nadeel heeft zijn voordeel"
|
Bewerkt door free_roelie op 05 Dec 2009 13:49:10 |
 |
|
|
Rozenberg
Nieuweling
Netherlands
44 berichten |
Geplaatst - 10 Dec 2009 : 10:38:25
|
Zie het antwoord pas! Heb de batterij nog niet gelicht. Die kaartjes moeten dan wel héél minuscuul zijn? Heb nu problemen met m'n laptop en dat heeft voorrang! Toch bedankt voor je advies! Groetjes, |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|